今時今日,想在office搵另一半,難過登天,因為身邊正常少少的男同事,好多都名草有主。臨近情人節,office瀰漫住低吟的討論聲,搲頭嘆氣聲一傳出,我就知道,情人節來了。

可能係女性敏感觸覺同埋我天生順風耳,我聽到對面兩位男同事好苦惱…

男同事甲:「我諗唔到果日食乜好?有冇推介,唔想太貴,最好人頭百幾二百蚊搞掂。」

男同事乙:「我都煩緊,之前同女友講掂數,明明話屋企自己煮,慳錢又浪漫。最後佢反口,又話唔想在家食,煩死。最後book咗樓下間cafe,價錢都合理。」

甲:「我仲有禮物要煩,唔知送咩好,上次聖誕節,佢求其買左盒朱古力俾我,我其實有啲嬲。」

乙:「咁你送咩俾佢?」

甲自豪表示:「我送咗把梳。」

梳?鑲金架?

「係一把韓國出產的梳,好受時下女性歡迎。比一般梳更容易梳,頭髮唔會輕易打叉。(下刪數百字)」

乙:「咁你呢樣禮物又真係比送朱古力有誠意,難怪你嬲。」

聽到呢度,我不自覺咁戴番起個earphone,暗自舒了口氣,慶幸自己未有傻到在office覓食,因為周圍都係毒男。

我同你唔係老夫老妻,唔嚮往慳錢的浪漫;你亦唔係女人,唔使懶體貼幫我揀梳。

情人節,可怕嘅並唔係一個人,而係要對住一個不解溫柔嘅人。

更多迷你倉

推薦倉位

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ministore12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()